Voorstellen sjalotjuh

Hier kan je je auto showen.

Moderators: sjalotjuh, Cor

Voorstellen sjalotjuh

Berichtdoor sjalotjuh » do mei 9, 19, 18:17

Hoi auto liefhebbers!

Ik ben Charlotte, getrouwd met Cor en samen hebben we 3 kinderen.
Ik heb Cor ontmoet in 2003 (Ja zo lang terug alweer) in die tijd was hij bezig om zijn CRX helemaal naar zijn smaak te maken, in die tijd heeft hij mij besmet met het CRX virus.....
Dus ik moest er ook een :lol:
Na een tijdje rond gekeken te hebben zagen we een leuke witte staan dus die gekocht. (Moet nog even opzoek naar foto's)
Na een tijdje erin gereden te hebben begonnen de wielkasten wat roestig te worden dus CRX de schuur in om dat even te verhelpen..... Nu heel veel jaar later zit er nog geen nieuwe dorpels en wielkassen in , te druk met het gezin, verhuizing, andere projecten....
Hopelijk word er deze zomer weer een start gemaakt aan het lassen, en alle remmen reviseren (dat zal allemaal wel vast staan...)
Ook moet ik een lijstje gaan maken welke onderdelen we nog nodig te hebben aangezien we sommige di gen voor andere CRXen gebruikt hebben

Ik kan jullie dus nog niet blij maken met mooie foto's van mijn showauto, maar ik zal binnenkort een topic starten met 'mijn' project

Hoe mijn CRX er nu bij staat....
Afbeelding
Afbeelding
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatst bijgewerkt door sjalotjuh op do feb 12, 1953 4:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
sjalotjuh
XSC Bestuur

Keer terug naar Stel je voor Xtreme Street Car's leden